donderdag, januari 19, 2006

 

Film Festival: Nacht Van De Wansmaak



De komende week staat in teken van de opmaat naar het International Film Festival te Rotterdam. In het kort vertel ik wat over een film die ik ga, of zou willen, zien. Deze keer ben ik enthousiasmeerd voor de NACHT VAN DE WANSMAAK. Vrienden van me zijn er al eens eerder heen geweest en hebben ook de DVD van dit evenement aan mij getoond. Het is al weer een jaar of 3 geleden dat deze nacht vol met trailers en filmfragmenten van bizar slechte films werd gehouden en ik ben dan ook erg in mijn nopjes dat ik al kaartjes heb weten te bemachtigen.

Kijk hier voor meer informatie.

Comments:
Hey, die lijst was erg leuk, alles wat ik downde vond ik cool klinken, wat een toeval ;)

Al kaartjes gehaald voor 10 februari?
 
nee nog niet :( vergeet het steeds, morgen ga ik echt ;) . Ladyfuzz heb ik nu ook gedownload; Hold up is een vet nummer!
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?