vrijdag, januari 06, 2006

 

Gelukkig Nieuwjaar!

Happy New Year!

Voor iedereen die deze blog bezoekt en daarbuiten. Ik heb even wat rust genomen na de wilde nachten van oud en nieuw, maar ben nu weer helemaal fit. Ik werd ook een beetje moe van al die jaarlijstjes, daarom heb ik er maar geen gemaakt. Voor mij was de beste plaat 'Apologies to The Queen Mary' van Wolf Parade en voor de rest vond ik het een bizar goed muziekjaar, het wordt afwachten of 2006 dit gaat overtreffen.
Mijn goede voornemen is in elk geval me meer bezig te gaan houden met deze blog. Een kijkje wat in het vooruitzicht ligt (zonder beloftes te doen):

- Om de twee weken een albumreview (De Rauw-uit-je-Dakplaat).
- Elke maand een concertoverzicht (concerten die ik (graag zou willen) bezoeken) + een concertreview als ik ergens heen ben geweest.
- Om de week natuurlijk de DeskTop 15 met al de nieuwste en beste muziek van het moment (kuch).
- Eventueel wat nieuws.

Nu dan veel luisterplezier dit jaar,

Roel


Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?